Wednesday, January 13, 2010

فرمانده ناجا: پليسهاي كشورهاي غربي با خشونت به دنبال بقاي نظامات خود هستند


فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه جامعهمحوري و دموكراسي در غرب دروغ بزرگ است، گفت: يك ديكتاتوري كامل در كشورهاي غربي با ويترين زيبا حاكم است و پليسهاي آنها بسيار خشن هستند و بيشتر بهدنبال بقاي نظامات خودشان هستند.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با امضاي تفاهمنامهاي همكاري و تعامل خود را با دفتر تبليغات حوزه عليمه قم گسترش ميدهد.

رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم بههمراه معاونان و مديران كل اين دفتر همچنين با سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي نيز ديدار و گفتگو كردند.

احمدي مقدم در اين ديدار با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي نياز شديد به همكاري و تعامل با حوزه علميه و علماء دارد، تأكيد كرد: تنها حوزهاي كه در كشور توليد علم آن متعلق به كشورمان و بومي است حوزه عليمه قم است.

وي به تغيير نگرش نيروي انتظامي از تهديدمحوري به جامعهمحوري اشاره كرد و گفت: منظور ما جامعهمحوري كه مد نظر غربيها است نيست، چراكه جامعهمحوري و دموكراسي در غرب دروغ بزرگ است و يك ديكتاتوري كامل در كشورهاي غربي با ويترين زيبا حاكم است و پليسهاي آنها بسيار خشن هستند و بيشتر بهدنبال بقاي نظامات خودشان هستند.

احمديمقدم، خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي يك دستگاه هشداري است و ميتواند آسيبها را شناسايي كند و بگويد چه حوادثي در حال اتفاق افتادن است.

فرمانده نيروي انتظامي نقش آموزش در افزايش بصيرت كاركنان اين نيرو را ياد آور شد و گفت: ما براي تمامي فرماندهان و مديران ارشد كلاسهاي آموزشي در قالب دوره بصيرت در قم با حضور علما برگزار ميكنيم كه اين دورهها با استقبال خوب آنها همراه است.

وي به برگزاري مسابقات قرآن كريم در بين كاركنان نيروي انتظامي و آموزش سربازان در زمان خدمت در اين نيرو اشاره كرد و گفت: كاركنان نيروي انتظامي بايد با حدود و ضوابط شرعي آشنايي كامل داشته باشند تا بتوانند در اجراي مأموريتهاي خود موفق عمل كنند.

بنا بر اين گزارش، رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به همراه معاونان و مديران كل اين دفتر با سردار بهمن كارگر، معاون اجتماعي نيروي انتظامي، و مديران كل اين معاون نيز نشست مشتركي برگزار كردند.

اين نشست با هدف توسعه همكاري و تعاملات بين دو دستگاه، شناخت توامنديها و ظرفيتهاي موجود و تشكيل كارگروههاي تخصصي در حوزه پژوهشي و مطالعاتي، آموزشي و... برگزار شد و مديران كل معاونت اجتماعي به تشريح فعاليتهاي خود پرداختند.

مقرر شد در راستاي تعامل و همكاري بين دو دستگاه تفاهم نامهاي بين نيروي انتظامي و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تهيه و به امضاء دو طرف برسد.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic