Tuesday, February 16, 2010

افشای یک خبرنگار چپ آلمانی درباره نقش یوشکا فیشر در جنبش سبز، و تبدیل احمدی نژاد به هیتلر برای حمله به ایران

امشب هیچ کس حال همسر و مادر امیر رضا عارفی را ندارد


وبلاگ محمد مصطفايی
وکیل دادگستری

امشب هیچ کس حال همسر مادر امیر رضا عارفی را ندارد. یک ساعت پیش به دفترم مراجعه کردند. هیچ حرفی برای گفتن نداشتم. نمی توانستم بگویم حالتان چطور است. جو بسیار سنگینی در دفتر کارم ایجاد شده بود. زینب همسر امیر ضا معروف به پیمان عهد بسته بود که در کنار همسرش تا آخر عمر زندگی کند. ولی حالا خبر صدور حکم اعدام پیمانش را می شنود.

هیچ کس حال او را ندارد. روزانه یک مشت قرص خوراک صبحانه و ناهار و شامش شده است. نمی توانست حرکت کند. لنگان لنگان وارد اتاق کارم شد. نمی توانستم آنها را ببینم. خبر صدور حکم اعدام را هم نمی توانستم بدهم. مجبور شدم از طریق پیام کوتاه برایشان بنویسم که" متاسفانه امیررضا عارفی به اعدام محکوم شد و در ظرف بیست روز اعتراض خواهم کرد" همسر و مادرش روی صندلی جلوی چشمانم نشستند.

دقایقی همه جا سکوت بود. یاد مراسم ترحیم افتادم که فامیل و دوستان و آشنایان نمی توانستند به صورت عزادار نگاه کنند.

همسر پیمان گفت آقای مصطفایی چه شده؟ یعنی می شود؟ چند درصد احتمال می دهید که پیمان را اعدام نکنند. یعنی ... بعد هم گریه و گریه و گریه .... دست و پای زینب از ترس اعدام همسرش می لرزید. او می گفت چطور خبر اعدام پیمان را به وی بدهیم.

امروز برای من روز وحشتناکی بود و می دانم امشب برای خانواده پیمان وحشتناک تر از همیشه است.

امیدوارم این جوان ایرانی از اعدام به هر نحوی که شده رها شود و به جامعه بازگردد.

اعتراف به وجود دیکتاتوری


یک نکته جالب در متن "ارتش سایبری" که سایت جرس را هک کرد،

وجود دارد.

به این جمله گروه "ارتش سایبری" که در تصویر هک شده سایت

جرس وجود دارد، دقت کنید:

"به احترام رفراندمی که در 22 بهمن برگزار شد و مردمی که رای دادند

و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران"


"بیشتر از این مهره بازی افرادی که خود در آمریکا در امن و امان

به سر میبرند و از شما به عنوان مهره استفاده میکنند نباشید"


به جمله اول که خود پر از معانی متناقض است، کاری نداریم؛ مثلا

اینکه آیا اصولا چنین راهپیمایی حکومتی همراه با سرکوب مخالفان

را می توان رفراندوم نامید یا نه. اما جمله دوم بسیار جالبتر است.

نگارش این جمله نشان دهنده ایمان خود دست اندردرکاران سپاه

و گروه هکرهای آنها، به وجود فضای ناامن و بسته برای معترضان

و وجود دیکتاتوری و تکصدایی در ایران است؛ چراکه مخالفان و

معترضان، تنها در آمریکاست که می توانند در امن و امان باشند

و کسانی که در ایران با این حکومت مخالفت میکنند از هیچ گونه

امنیتی برخوردار نیستند و جان و مال و خانواده آنها در معرض خطر

است. نکته جالب توجه در مورد جمله مذکور این است که این جمله

را معمولا معترضین داخلی حکومت که از جان فرزندان و برادران و

خواهران خود نگران و بیمناک هستند، نثار خارج نشینان می کنند

که ممکن است حرفهای آنها را تندروی به حساب آورند که باعث

می شود جان فرزندان این مرز و بوم توسط ماموران این حکومت

در خطر بیفتد، در حالی که خود آنها در کشورهای دیگر، دارای

امنیت جانی هستند.

به وضوح می توان رسوخ باور به وجود حکومت دیکتاتوری و بدون

آزادی های مدنی در ایران را در ذهن های ایشان مشاهده کرد

که حتی دیگر به زبان هم نمی توانند آن را کتمان کنند

حضور گسترده خانواده ها و مردم در مقابل زندان اوین برای آزادی زندانیان سیاسی


بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدها نفر از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم تهران در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط زندانیان سیاسی شدند.

غروب سه شنبه 27 بهمن از ساعت 18:30 بیش از 300 نفر از خانواده های دستگیر شدگان 22 بهمن و عاشورا ، زندانیان سیاسی که اخیرا آزاد شدند ، مادران عزادار و مردم تهران در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند. تجمع خانواده ها از درب اصلی زندان اوین تا پایین پله ها ادامه داشت آنها بر آزادی عزیزانشان از زندان مخوف اوین پافشاری می کردند و علیرغم اینکه زندانبانان به حاضرین اطلاع میدهند که امشب آزادی نداریم ولی خانواده ها از رفتن خوداری می کنند و در مقابل زندان اوین به تجمع خود ادامه می دهند.

از ساعت 19:30 شروع به آزادی زندانیان سیاسی کردند و تا ساعت 22:20 دقیق بیش 18 نفر آزاد شدند. بازجویان ،زندانیان سیاسی را مورد تهدید و تحت فشار قرار داده بودند که بگویند زندانی سیاسی نیستند و به خاطر جرایم مالی دستگیر شده اند و سریع منطقه اوین را ترک کنند . ولی وقتی که با حضور گسترده و احساسات خانواده ها و مردم مواجه می شوند. این موضوع را افشا می کردند. همچنین برای جلوگیری از ابراز احساسات خانواده تعدادی از زندانیان سیاسی را از درب دیگری آزاد میکردند.

خانواده ها و مردم با آزادی هر زندانی سیاسی شروع به دست زدن می کردند و از آنها همانند یک قهرمان ملی استقبال می کردند. صدای دست زدن حاضرین به حدی بلند است که تمامی محوطه اوین را پوشانده است.

تعدادی از خانواده همانند شبهای گذشته اقدام به پخش غذا،آب و شیرینی می کنند و هر کس هر امکانی دارد با سایرین تقسیم می کنند. علیرغم اینکه عزیزان آنها هنوز در زیر شکنجه های وحشیانه افراد سپاه پاسداران و اطلاعات قرار دارندولی آنها از روحیه بسیار بالایی برخودار هستند.

تعدادی از زندانیان سیاسی که از بند 2-الف سپاه زندان اوین آزاد شده اند از شکجه های غیر انسانی که علیه زندانیان سیاسی در این بند بکار می برند برای سایرین توضیح می دادند شکنجه های مانند ضرب وشتم ،بازجوئیهای طولانی مدت،بی خوابی طولانی مدت ، چندین برابر سلول زندانی در آن جای دادن که زندانیان قادر بخوابیدن نیستند اما علیرغم این فشارها روحیه زندانیان بسیار بالا است و زندانیان دیگر تن به اعترافات دروغین که بازجویان سپاه و اطلاعات تحت شکنجه از آنها می خواهند بگیرند نمی دهند و این مسئله باعث عصبی شدن و عجز و ناتوانی بازجویان و شکنجه گران شده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

27 بهمن 1388 برابر با 16 فوریه 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

گلاله بهرامی: کاوه تا آخرین لحظات پیش از بازداشت پی گیر فعالیتهای حقوق بشری اش بود


گفتگو با گلاله بهرامی از فعالان کمپین یک میلیون امضاء در کرمانشاه درباره چگونگی بازداشت کاوه قاسمی کرمانشاهی

تغییر برای برابری - کاوه قاسمی کرمانشاهی روزنامه نگار، از فعالان پرکار حقوق بشر و سخنگوی سازمان دیده بان حقوق بشر کردستان است. او همچنین از اعضای کمپین یک میلیون امضا در کرمانشاه، عضو انجمن ژیار که جلوی کار آن گرفته شد و نیز از اعضای سازمان ادوار تحکیم وحدت است. او صبح 4 شنبه ،14 بهمن ماه، در منزل خود بازداشت شد .در این رابطه گفتگوی خبری کوتاهی داشتیم با گلاله بهرامی ، از فعالان حقوق زنان و از اعضای کمپین یک میلیون امضاء برای تغییر قوانین تبعیض آمیز در کرمانشاه و چگونگی بازداشت کاوه قاسمی و وضعیت او پس از بازداشت را از گلاله بهرامی جویا شدیم که آن را در پی می خوانید.

-کاوه چه ساعتی و چه طور بازداشت شد؟

صبح چهارشنبه 7 نفر مسلح با نشان دادن کلتهای کمریشان ساعت 7.45 صبح وارد منزل کاوه می شوند.کاوه خواب بوده و فقط پدرش در منزل حضور داشته است. تا ساعت 11 در منزل کاوه بودند و خانه را کاملا تفتیش کردند و تمام وسایل شخصی کاوه مثل لب تاب، کیس، مجلات، کتابها و حتی شناسنامه و پاسپورت و برخی از رسانه های داخل منزل را نیز با خود بردند و کل اتاقش را بهم ریختند.

-برخوردها هنگام بازداشت چطور بود با کاوه؟آیا حکم برای بازداشتش داشتند؟

پدرش میگوید برخوردشان محترمانه بوده است. کاوه را بردند توی اتاقش و نگذاشتند پدرش برود داخل اتاق . پدرش اما خیلی بی تابی کرده و گریه می کرده و تحت آن شرایط هم میگفت که حتی کاوه میامد و تسلایش میداد و مدام میگفت اگر من هم بروم یکی هستم مثل این همه که برده اند و ناراحت نباش و از این حرفها خلاصه... در باره حکم هم پدرش میگوید که حکم داشتند ولی متاسفانه نمی داند آن افراد از طرف چه جایی به منزل آقای قاسمی آمده بودند و حکم را نتوانسته به دقت ببیند.

-آیا در روزهای اخیر مشکلی از این بابت برایش پیش آمده بود؟

نه مشکل خاصی از این بابتها نبوده. کاوه تا آخرین لحطات پیش از بازداشتش هم پی گیر فعالیتهای حقوق بشری اش بود. دغدغه او تنها حقوق بشر بود و حتی دیشب هم تازه از سنندج برگشته بود و برای دیدار از خانواده های زندانیانی چون مختار زارعی،یاسر گلی و حبیب الله لطیفی به آنجا رفته بود و سعی می کرد تا از آنها دلجویی کند. او تنها پیگیر وضعیت حقوق بشر به ویژه در کردستان بود.

-آیا از وضعیت کنونی اش خبر دارید؟می دانید در چه محلی در بازداشت به سر می برد؟

فعلا هیچ خبری از اینکه کجاست نداریم. روز چهارشنبه تماسی نگرفته. مادرش هم عصر روز چهارشنبه به اداره اطلاعات کرمانشاه مراجعه کرده اما جوابی نگرفت و دادن جواب را موکول کرده اند به روز پنجشنبه.امیدوارم در این روز بتوانیم از او خبری بگیریم.ما باز هم می گوییم که کاوه قاسمی کرمانشاهی تنها پی گیر وضعیت حقوق بشر در کرمانشاه بوده و هیچ جرمی مرتکب نشده است.

-ممنون از وقتی که با ما دادید خانم بهرام

مراقب عکسهای جعلی ای که توسط مزدوران جمهوری اسلامی منتشر میشود باشید .

عکسهای لوگو دار اصلی هستند و عکسهای سبز شده , توسط عوامل رژیم تهیه شده است و هم اکنون دارند آنرا به اسم طرفداران جنبش سبز در اینترنت منتشر میکنند تا بعد با افشای دستکاری بودن آن جنبش سبز را تحقیر نمایند و تمامی عکسها و فیلمهای جنبش سبز را دستکاری شده و ساختگی جلوه دهند .






جمهوری اسلامی در طول این 8 ماهه اخیر به انواع و اقسام ترفندهای جنگ روانی بر علیه مردم آزادیخواه ایران متوصل شده است و یکی از تاکتیکهای جنگ رسانه ای که جمهوری اسلامی بکرات از آن استفاده کرده است تاکتیک " دشمن دروغگو " میباشد . در این تاکتیک , هدف مقدماتی بی اعتبار کردن رسانه ها و شبکه های خبری طرف مقابل میباشد بطوریکه گیرنده پیام ( مردم ) هر گونه خبری را که از آن شبکه ها دریافت میکند را بدیده شک و تردید نگاه کند و اعتمادش را نسبت به آن رسانه و خبرهایش از دست بدهد و هدف نهایی این تاکتیک آن زمانی به مقصد میرسد که مخاطب ( مردم ) بدلیل سلب اطمینانش از رسانه های بظاهر بی اعتبار شده در یک خلاء اطلاع رسانی قرار میگیرد و در این هنگام سعی میکند بدنبال رسانه های جایگزین بگردد تا این عطش کنجکاویش را سیراب نماید . در این زمان رسانه هایی که در بی اعتبار کردن شبکه های خبری طرف مقابل نقش فعال داشته اند به میدان میآیند و پیام خود را در پوسته ای از احساسات ملی گرایانه و دین مدارانه به خورد مخاطب میدهند و با استفاده از اصل تکرار و تعقیب سعی میکنند فرصت فکر کردن را از مخاطب سلب کرده و زمینه شستشوی ذهنی را در گیرنده پیام محیا نمیایند و اگر مخاطب در برابر این القا فکری مقاومت کند ,حداقل اجازه ندهند آنها دوباره به اردوگاه طرف مقابل بازگردند .




فیلم صحنه جان سپردن ندا آقا سلطان برنده جایزه بهترین فیلم خبری سال شد.


بی بی سی : روز سه شنبه، 27 بهمن (16 فوریه)، اسامی برندگان جایزه روزنامه نگاری جورج پولک George Polk برای بهترین فیلم های خبری در سال 2009 انتشار یافت و اعلام شد که تصویربردار ناشناسی که با استفاده از گوشی تلفن همراه صحنه قتل ندا آقا سلطان را در جریان تجمع معترضان به نتیجه انتخابات ایران ضبظ کرده و در دسترس جهانیان قرار داده بود بهترین تصویر بردار خبری سال شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، این نخستین بار است که اهدا کنندگان جایزه جورج پولک فردی ناشناخته را به عنوان یکی از برترین گزارشگران خبری سال بر می گزینند و مورد تقدیر قرار می دهند.

جوایز جوبج پولاک، که هر ساله توسط دانشگاه لانگ آیلند اهدا می شود، از معتبرترین جوایز برای روزنامه نگاران آمریکایی و خارجی در رشته های مختلف روزنامه نگاری است.

جان دارنتون، که سرپرستی هیات اعطا کننده جایزه را برعهده دارد، با صدور بیانیه ای گفته است که اگرچه فیلم کوتاه جان دادن ندا آقا سلطان توسط فردی ناشناخته ضبط و منتشر شد، اما میلیونها نفر در سراسر جهان بیینده آن بوده اند و این اثر به "تصویری نمادین از مقاومت مردم ایران" تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است که "اعطای جایزه به این فیلم به منزله بزرگداشت این واقعیت است که در جهان امروز، یک رهگذر عادی مجهز به دوربین تلفن همراه می تواند با بهره برداری از شبکه های اجتماعی اینترنتی حاصل کار خود را در اختیار همگان قرار دهد."

با انتشار این فیلم، تصویر ندا آقا سلطان نمونه ای از کاربرد خشونت کم سابقه بک نظام حکومتی علیه مردم خود در جهان امروز معرفی شد و خشم و انزجار جهانی را علیه سرکوب شهروندان توسط نیروهای امنیتی برانگیخت.

در مقابل، مقامات جمهوری اسلامی هر نوع ارتباط دستگاه های دولتی با این قتل را تکذیب کرده و کسان دیگری از جمله خبرنگاران خارجی، تظاهرکنندگان، رهگذران، یک پزشک شاهد صحنه و نامزد ندا آقا سلطان را به دست داشتن در قتل او متهم ساخته اند.

در چند مورد نیز دستگاه های دولتی برای اثبات نظر خود به برگزاری تظاهرات و حتی اجرای تئاتر خیابانی علیه کسانی که متهمان به این قتل خوانده شده اند مبادرت کرده اند که واکنش منفی معترضان و بستگان ندا آقا سلطان را در پی داشته است.

همزمان، با وجود اینکه دولت جمهوری اسلامی محدودیت های شدیدی را در زمینه انتشار و دسترسی مردم به اطلاعات و اخبار تحولات داخلی به اجرا گذاشته است، تهیه و انتشار گزارش های خبری و تصویری اعتراضات مردم توسط شهروندان عادی و با استفاده از وسایل ابتدایی پدیده ای جدید در عرصه اطلاع رسانی و مقابله با سانسور معرفی شده است.

در فهرست برندگان جوایز جورج پولک برای سال 2009، نام دیوید رودز، گزارشگر نشریه نیویورک تایمز نیز دیده می شود که به خاطر گزارش ماجرای ربوده شدن و اسارت خود توسط گروه طالبان مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه سالانه دیوید پولک در روزنامه نگاری در سال 1948 به یادبود دیوید پولک، گزارشگر شبکه خبری سی بی اس، ایجاد شد که هنگام تهیه خبر از جنگ داخلی یونان جان خود را از دست داد.

این جایزه هر ساله به بهترین کار در رشته های مختلف روزنامه نگاری از جمله گزارش خارجی، گزارش رادیویی، گزارش تلویزیونی، گزارش اقتصادی، گزارش کارگری، گزارش اینترنتی، تصویر خبری و چند رشته دیگر اعطا می شود.

جایزه ویژه ای هم برای خدمات طولانی در زمینه روزنامه نگاری در نظر گرفته شده است.

در میان برندگان جوایز پولک در گذشته اسامی شماری از روزنامه نگاران و گزارشگران برجسته آمریکایی و خارجی دیده می شود.
تاريخ مطلب: بيست و هفتم بهمن

صدور حکم اعدام برای امیررضا عارفی


اعدامهای سیاسی؛ رژیم درصدد اعدام یک جوان دیگر

وبلاگ محمد مصطفايی
وکیل دادگستری
سه شنبه بیست و هفتم بهمن 1388

صدور حکم اعدام برای امیررضا عارفی

روز یکشنبه بیست و پنجم بهمن از دفتر شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با من تماس گرفته شد تا در روز سه شنبه در رابطه با پرونده امیر رضا عارفی به شعبه مراجعه کنم. از اعلام احضار تلفنی نگران موکلم شدم تا اینکه امروز به دفتر شعبه رفته و حکم صادره علیه امیر رضا عارفی را مطالعه کردم. این جوان ۲۱ ساله به اتهام عضویت و همکاری و تلاش و فعالیت موثر در راستای پیشبرد اهداف گروه انجمن پادشاهی ایران که در روز ۲۶/۱/۱۳۸۸ دستگیر شده بود با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محارب شناخته شده و به استناد مواد ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹، ۱۹۰،۱۹۱ و ۴۶ قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم گردید.

از امروز بیست روز مهلت دارم تا نسبت به حکم صادره اعتراض کنم. امیدوارم دادگاه تجدیدنظر با دقت در محتویات پرونده و لوایحی که تقدیم شده است حکم صادره را نقض نماید تا این جوان که متاهل هم می باشد به آغوش خانواده برگردد.

کلینتون: ایران اگر به اسلحه اتمی دست پیدا کند، ممکن است موجب براه افتادن مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه شود


هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا هشدار داده است که ایران اگر به اسلحه اتمی دست پیدا کند، ممکن است موجب براه افتادن مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه شود.

کلینتون این نظر را روز سه شنبه در سخنانی در کالج زنانه دارالحکمه در جده، درعربستان سعودی، ابراز داشت و گفت شواهد موجود از ادعای ایران که برنامه اتمی آن فقط برای مقاصد صلحجویانه اجرا می شود پشتیبانی نمی کند.

پیشتر، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی اظهارات روز دوشنبه کلینتون را که گفت ایران به یک دیکتاتوری نظامی تبدیل می شود رد کرد.

رسانه های ایران به نقل از منوچهر متکی می گویند کلینتون سعی دارد با مطرح ساختن مسائل «غیر واقعی و نادرست»، از افکار عمومی در ایران بهره برداری کند.

متکی ایالات متحده آمریکا را متهم کرد از طریق اقدامات خود در عراق و افغانستان، مانند یک دیکتاتوری نظامی رفتار می کند.

آمریکا بر این باور است که برنامه اتمی ایران یک تهدید امنیتی است، و واشنگتن رهبری کوشش برای وضع تحریم های اضافی سازمان
ملل علیه تهران را بر عهده دارد.

منبع صدای امریکا
فیس بوک اتحاد جمهوری خواهان ایران
سه شنبه ۲۷ بهمن ۸۸/ ۱۶ فوریه ۲۰۱۰
کلینتون گفت تحریم های جدیدی باید سپاه پاسداران انقلاب ایران را هدف بگیرد.

بیست و دو (22)بهمن , قدرت يا وحشت – نامه دريافتي از يك جوان تهراني -27 بهمن


نامه دريافتي از يك جوان تهراني -27 بهمن :
از شب قبلش خواب به چشمم نمي آمد همه اش براي روز 22بهمن لحظه شماري مي كردم. گاهاً با خودم حرف مي زدم بايد كار را يك سره كنيم. بايد امروز به اين دولت بفهمانيم كه ما اورا نمي خواهيم و بايد گورش را گم كند. با طلوع سپيده جغد سياه شب بارسفر را بست و خورشيدخانوم با زيبايي خاصي مي رفت تابر فراز شهر خميه بزند. براي لحظاتي تصور كردم روزي خواهد رسيد كه اين نظام فرتوت وتيره از آسمان ميهنم برچيده خواهد شد و خورشيد آزادي بر فراز قلبهاي سرشار مردم طلوع خواهد كرد. دلم مثل پرنده اي در قفس سينه پر مي زد. با خودم مي گفتم خدايا آيا مي شود؟ هرچه بيشتر به اين روياي باشكوه مي انديشيدم گامهايم در رفتن بلند تر مي شد و عظمم براي رسيدن به ديگر دوستان راسختر, از خم كوچه پيچيدم صداي تعدادي از بچه ها مي آمد گويي آنها هم مثل من در انتظار سپيده تمام طول شب را با ديدگان باز طي كرده بودند. ازدور ديدم تعداد زيادي از جوانان گرد هم آمده بودند يك مقدار فضا جنگ و گريز بود شعار مي دادند و پراكنده مي شدند دوباره باهم جمع مي شدند كم كم به تعداد ما افزوده مي شد ولي بازهم مثل روز عاشورا نبود چندتا از بچه ها شجاعانه موتورسيكلت يكي از مزدوران را به آتش كشيدند آنقدر اين صحنه هيجان انگيز بود گويي لاشه متعفن اين نظام كودتا را داشتند به آتش مي كشيدند. هيجان عجيبي سرتاپايم را گرفته بود!!! خبر هاي زيادي مي آمد در اين هياهوي پرشور خبر آمد كه كروبي هم گويي در تظاهرات شركت كرده ولي با اولين حمله و هجوم او را فراري داده بودند. با خودم گفتم اين چه رهبري است كه با اين همه سركوبي كه مي بيند از سوي دولت بر مردم اعمال مي شود ولي هنوز هم خودش را خادم دولت مي بيند و قانون اساسي آن را ستايش مي كند؟ راستي كدام قانون اساسي ؟ اين قانوني كه تا به حال ما شاهدش بوديم جز سركوب , اعدام وشكنجه وسنگسار چيزي را عايد مردم نكرده است. تا توانسته خرابي و گورهاي جمعي توليد كرده جداي از قبرستانهاي رسمي كه در حال حاضر در سراسر ميهن گسترش پيدا كرده است. و زندانهايي كه هر روز از گوشه و كنار اخبار شكنجه هاي وحشيانه آن قلب همه را به لرزه در آورده است به حدي كه ديگر كشور هاي غربي كه تا همين چند روز پيش به خاطر بالا كشيدن نفت ملت ايران تكيه گاه اين ولايت بودند ديگر توان ماندن در كنار اين جلادان را ندارند. ديدن صحنه شهادت ندا كه انعكاسي از خون هزاران شهيد را در مقابل ديدنگان جهان به نمايش گذاشت همه پرده هاي مماشات را برداشت و دولتهاي غربي را وادار كرد كه فرياد مردم ايران را بشنوند. هرچند كه برايشان به لحاظ اقتصادي نا خوشايند است. اما ديگر آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت . البته شب 22بهمن كه به جمع بندي با تعدادي از دوستان كنار هم نشسته بوديم به اين نتيجه رسيديم كه ما برديم!!!! عليرغم اينكه در 22بهمن تعداد جمعيت كمتر از عاشورا بود. واقعيت اين است كه ما قبل ازاينكه از خانه بيرون بياييم برده بوديم . چرا كه دولت كودتا آنچنان سراسر تهران و شهرستانها را نيرو چيده بود كه به طور واقعي تنها يك چيز را به نمايش مي گذاشت . آنهم وحشت حد اكثر اين دولت از قيام و نفرت مردم نسبت به حاكمان جبارولايت, در حاليكه رژيم تلاش مي كرد آن را بعنوان يك مانور قدرت به نمايش بگذارد ولي همه به خوبي اين وحشت را در سرتاپاي اين نظام ديدند و پيام به خوبي شنيده شد. پيام تنهايك چيز بود آنهم عدم مشروعيت اين نظام در نزد مردم, آري مردم نشان دادند كه اين نظام فتنه و فساد و تجاوز و فقررا نمي خواهند. هرچند سايه تنديس سياه اين ابليس پير را بالاي سرشان داشتند ولي فريادشان را با رسا ترين صدا به مردم جهان رساندند. بطوريكه جشن سي ساله آنان را بر هم ريخت و روياي ادامه حكومت را بر باد داد. قبلش از اينكه نتوانستيم كاري بكنيم ناراحت بودم ولي بعد كه خبر ها را دنبال كردم وديدم كه همه خبر گزاريهاي خارجي دارند اين واقعيت را بيان مي كنند ديدم چقدر من به اين موضوع بد بين بودم درحاليكه اين ملت پرشور و قهرمان چون كاوه خواب ضحاك را برآشفتند , پس از اين نتيجه گيري احساس كردم در پوست خودم نمي گنجم , نمي دانم چي شد يك دفعه همه باهم بلند شديم و اي ايران اي مرز پرگهر را باهم خوانديم , با احساس تمام اين قسمتش را مي خوانديم ”دوراز تو انديشه بدان پاينده ماني تو جاودان ”, بار ديگر باهم سوگند خورديم كه تا پاي جان با ضحاك دوران خواهيم جنگيد. آري ما اين ولايت را نمي خواهيم و خواهان انتخابات آزاد هستيم .
آري بازهم فرياد مي زنيم كشته نداديم كه سازش كنيم . رهبرقاتل رو ستايش كنيم
.آزادي, آزادي حق مسلم ما است.

اراذل و اوباش حامی خامنه ای -22بهمن

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic