Tuesday, December 1, 2009

گروگانهای انگلیسی؛ آیا کت و شلوار تازه در راه است؟


میلاد جاوید

دقایقی پیش در بخش خبری ساعت چهارده تلویزیون رژیم اسلامی ، در حالی که نخست گوینده خبر از « جنجال تازه رسانه هایی انگلیس » سخن می گفت ، مصاحبه ای پخش شد از سخنگوی وزارت خارجه رژیم که خبرنگاران از او درباره درستی یا نادرستی خبر بازداشت پنج ملوان انگلیسی در آبهای خلیج فارس پرسیدند . با این که تاریخ این رویداد به چند روز پیش یعنی بیست و پنج نوامبر باز می گردد ، سخنگوی دروغ پرداز رژیم مکر و ریا و فریب گفت که این خبر در حال حاضر دردست بررسی است و به محض دریافت اخبار کافی ، آن را به اطلاع خواهد رساند .

یعنی این که من نمی دانم آن ها را بازداشت کرده اند یا نه ؛ و باید بررسی شود تا بتوانم به شما خبر بدهم .

عجبا !

وزارت خارجه رژیم نمی داند در کشور چه خبر است و اکنون که رسانه های غربی این خبر را منتشر کرده اند می گوید که خبر در دست بررسی است . این ها با تلسکوپ می گردند و از روی نقشه زمین یک کشور تازه تاسیس – به بزرگی منطقه امامزاده داود - را می یابند و اخبارش را لحظه به لحظه ارسال می کنند تا بگویند ما هم در جهان دوستانی داریم و نسبت به آنچه در جهان می گذرد حساسیم و خلاصه هر جا پشه پر بزند شست ما خبردار می شود ، آن وقت نمی دانند زیر دماغ خودشان چه می گذرد ؟

ظریفی می گفت با توپ و تشرهای غربی ها لابد حضرات چنان چاییده اند که دماغشان به قدر یک پرتقال آماسیده و از این رو نمی بینند زیرش چه خبر است !

به هر روی ، با توجه به اظهار بی اطلاعی سخنگوی عقب افتاده رژیم ، دولت احمدی نژاد چاره ای ندارد جز آن که باز هم مثل بچه آدم - و پیش از آن که غربی ها توی پوزه اش بزنند – برای گروگان ها کت و شلوار بخرد و آن ها را بی سر و صدا آزاد کند و موضوع را به جنجال رسانه ای غرب نسبت بدهد و سر و ته اش را هم بیاورد ، یا آن که خبر را تایید کند و باز هم شاخ و نشان بکشد که آری ، من آنم که هیتلر بود رو سپید !

البته در آن صورت ، وزیر خارجه اش مثل گربه توسری خورده باید مقابل دوربین بایستد و توضیح بدهد که چرا وزارتخانه اش نمی داند که در کشور چه خبر است و چرا سخنگوی اش در برابر چشم میلیون ها بیننده باید درباره بازداشت چند ملوان ( به اصطلاح همیشگی خودشان ، جاسوس ) اظهار بی اطلاعی کند ؛ و توضیح بدهد که چرا چنین دروغ بزرگ و آشکار و مضحکی گفته شده است .

بازی های این کریه ترین دلقک های روی زمین ، در عین تکراری بودن ، به راستی شگفت انگیز است .

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic