Tuesday, December 1, 2009

به دلیل شعارهای ضد جمهوری اسلامی در کنسرت ۱۲ هزار نفره ی گوگوش 50 نفر دستگیر شدند


اخبار روز: در جریآن کنسرت دوازده هزار نفره ی گوگوش در دوبی، شعارهایی علیه جمهوری اسلامی داده شده، که موجب دستگیری ۵۰ نفر شده است.
به گزارش ایرنا، این افراد توسط پلیس امنیتی دبی دستگیر شده و همچنان در بازداشت هستند.
ایرنا مدعی شده است این افراد که به صورت از قبل برنامه ریزی شده در ردیف های جلوی سکوی اجرای کنسرت نشسته بودند، با آغاز برنامه شروع به شعار دادن علیه مقامات جمهوری اسلامی کردند. پلیس امنیتی دبی بلافاصله این گروه را که حدود ۵۰ نفر بودند، بازداشت و از محل خارج کرد.
یک منبع دیگر نیز با تایید این خبر گفت: پلیس امنیتی دبی که بدون لباس فرم در محل حضور گسترده داشت، اجازه هیچگونه سر دادن شعار علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران را به اغتشاشگران نداد.
ایرنا نوشت: پلیس امنیتی دبی در این رابطه اعلام کرده است: مقامات جمهوری اسلامی ایران مورد احترام دولت امارات قرار دارند و هر گونه شعار علیه مقامات جمهوری اسلامی خلاف قوانین این کشور است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
در جریان کنسرت گوگوش که یکشنبه شب در محل نمایشگاه های دبی برگزار شد، بیش از ۱۲ هزار نفر حضور یافته بودند.
ایرنا نوشته است: این خواننده دوران طاغوت که مواضع ضد انقلابی نیز دارد، در جریان این کنسرت یک لباس فسفری زرد رنگ پوشیده بود که در زیر نور، سبز به نظر می رسید و تصمیم داشت که با حرکات ضد انقلابی تماشاگران خود را وادار به سر دادن شعارهای ضدانقلابی علیه جمهوری اسلامی کند!
در این گزارش آمده است: تاکنون پلیس دبی از سرنوشت افراد دستگیر شده در جریان کنسرت گوگوش گزارشی منتشر نکرده است، ولی بر اساس قانون امارات اینگونه افراد از این کشور اخراج می شوند.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic