Wednesday, December 30, 2009

با تمام قوا در مقابل زمینه سازی های جمهوری اسلامی برای اعدام مخالفین بایستیم


مقامات نظامی امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی به دنبال اعتراضات گسترده روزهای اخیر تلاش میکند به آخرین حربه های سرکوب سازمان یافته و اعدام مخالفین و زندانیان سیاسی دست بزند. مقامات جمهوری اسلامی به منظور ایجاد رعب و وحشت و بازداشتن مردم از گسترش اعتراضات ، دست به تبلیغات وسیعی در رسانه های گروهی داخلی علیه مخالفین زده و به دنبال فضا سازی و ایجاد زمینه های سیاسی برای اعدام زندانیان سیاسی است.

صبح امروز جمهوری اسلامی اردشیر کشاورز یکی از مخالفین جمهوری اسلامی را که مدت ۶ سال در زندان بود اعدام کرد. این اعدام با واکنش اعتراضی گسترده زندانیان سیاسی مواجه شده و زندان گوهردشت تهران به صحنه اعتراض وسیع زندانیان بدل شد.

جمهوری اسلامی ۳۰ سال است که با حربه زندان و شکنجه و اعدام به بقای خود ادامه داده است. اما این حربه امروز کاربرد خود را برای به تمکین کشاندن و خاموش کردن خشم و اراده مردم برای سرنگونی این حکومت جانیان از دست داده است. انقلاب و خیزش عظیم مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی چنان و عمیق و گسترش یافته که هیچ جنایتی نمیتواند این جامعه را به حالت رکود و خاموشی بکشاند. مردم سراسر دنیا به وضوح عزم و ارداه و مبارزه انقلابی مردم برای به زیر کشاندن این حکومت آدم کشان را دیده است و با موج وسیع همبستگی های بین المللی حمایت خود را از مبارزات مردم ابراز داشته است. در شرایط حساس کنونی این جنبش عطیم همبستگی بین المللی باید مهمترین ابزار دفاع از جان و زندگی مردم مبارز باشد. باید با تمام قوا علیه جو سازیها و فضا سازیها برای اعدامها ایستاد. جمهوری اسلامی باید فشار جدی مردم دنیا را بر گردن نحیفش حس کند. باید بداند که با هر اعدامی، منفورتر و ایزوله تر و طردشده تر در جامعه بین المللی قرار میگیرد.
کمیته بین المللی علیه اعدام، مردم را به اعتراض گسترده علیه سرکوبها فراخوانده و از مردم شخصیتهای شناخته شده سازمان های مدافع حقوق انسانی و از مقامات سیاسی در سراسر دنیا میخواهد که قاطعانه در مقابل این عربده کشی های آخر جمهوری اسلامی بایستند
کمیته بین المللی علیه اعدام
۳۰ دسامبر ۲۰۰۹

farshadhoseini@yahoo.com
MinaAhadi@aol.com
تلفن های تماس با ما:
فرشاد حسینی: ۰۰۳۱۶۳۳۶۰۲۶۲۷
مینا احدی: ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic