Wednesday, December 30, 2009

دولت احمدی نژاد تظاهرکنندگان را مشتی اراذل خواند


احمدی نژاد عصر دیروز نسبت به تظاهرات ضد حکومتی روز عاشورا كه بيت خونريز ولى فقيه را به لرزه انداخت، واكنش نشان داد و با سوز و گداز آن را نمايشنامه صهيونيستى آمريكايى خواند. گماشته ولی فقیه بدبخت گفت، اين اغتشاشات نمايشنامه ای است كه صهيونيستها و آمريكاييها سفارش داده اند و بليط آن را هم از پيش خريده اند و خودشان هم تماشاچى بودند.
****

رادیو فرانسه: هیأت دولت جمهوری اسلامی سه شنبه شب با صدور بیانیۀ شدیداللحنی تظاهرکنندگان روز عاشور را "گروهی از اراذل و بازماندگان گروهک های ضد انقلابی" خواند که به نوشتۀ این بیانیه "در توهم براندازی نظام" بوده اند.

در بخشی از بیانیۀ هیأت دولت محمود احمدی نژاد می خوانیم: "آنچه در عاشورای ١٤٣١ (ششم دی ١٣٨٨) در تهران ... روی داد، باز ترسیم روز دهم محرم سال ٦١ هجری (قمری) است که تمامیت کفر و باطل، الحاد و نفاق در برابر تمامیت حق صف آراست تا شاید با استخدام گروهی از اراذل و بازماندگان گروهک های ضد انقلابی سوت زنان و هلهله کنان فاجعۀ دیگری را به تصویر کشانند."

هیأت دولت جمهوری اسلامی به تظاهرکنندگان روز عاشورا هشدار می دهد که "با اقدامات ساختارشکنانه و سردادن شعارهای موهن موجبات اندوه ملت شریف ایران و شادی جبهۀ صهیونیزم جهانی را فراهم می کنند و عملاً فرش قرمز زیر پای بیگانگان گسترانیده و امنیت ملی را نشانه می روند."

دولت در این بیانیه که در آستانۀ تظاهرات پیش بینی شده برای بعد از ظهر روز چهارشنبه صادر شده است پس از تسلیت به امام زمان و آیت الله خامنه ای که در بیانیه از او به عنوان "نائب برحق" امام زمان نام برده شده است از تظاهرکندگان و معترضان ابراز انزجار می کند.

سرانجام این که در این بیانیه پس از یاد کردن از انتخابات ریاست جمهوری در روز ٢٢ خرداد به عنوان "رفراندم بزرگ" و "نه تاریخی " به غرب، وعده داده شده است که "ملت ایران بار دیگرایادی خودفروختۀ استکبار را سر جای خود می نشاند و چشم فتنه را کور خواهد کرد."

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic