Wednesday, November 18, 2009

یادداشت فرزند آیت الله منتظری در دفاع از محسن میردامادی


آنچه از پی میآید، متن کامل یادداشت حجت الاسلام و المسلمین احمد منتظری، فرزند آیت الله منتظری در دفاع از محسن میردامادی و نقد اتهامات جدید وارده بر اوست که در پایگاه رسمی اطلاع رسانی آیت الله منتظری منتشر شده است:

بسمه تعالی
کشتار حاجیان در سال 1366 که قبلا به استکبارجهانی و آل سعود نسبت داده میشد، توسط خبرگزاری فارس به آقای محسن میردامادی نسبت داده شد. برای تکمیل پرونده متهم به قتل مذکور (بخوانید کشتار جمعی) احساس تکلیف کردم مواردی را اضافه کنم:
محسن میردامادی از اولین کسانی بود که در سال 1353 در دانشگاه پلیتکنیک با او آشنا شدم. موارد ذیل را که شخصأ ملاحظه کرده ام شهادت میدهم و امیدوارم به اتهامات او اضافه شود تا شاید محکومیت قابل قبول تری پیدا کند.
1- در تظاهرات 16 آذر سال 1355 بر اثر شدت حمله ی گارد دانشگاه، دانشجویان به چند دسته تقسیم شدند. عده ی کمی از آنان از جمله من و آقای میردامادی، جلوی دانشکده نساجی بودیم و چون تعدادمان کم بود با انرژی بیشتری شعار میدادیم و آقای میردامادی آن روز آنقدر فریاد کشید که تا یک هفته صدایش گرفته بود و خلاصه اینکه در آن روز آلودگی صوتی زیادی درست کرد که بعدها معلوم شد که علاوه بر سلامتی انسانها، برای درختان و گیاهان نیز ضرر دارد.
2- در تظاهرات به مناسبت آمدن کارتر به ایران وقتی دانشجویان شعار میدادند و برای تعطیل کردن کلاسها وارد دانشکده مکانیک شدند، اولین شیشهای که شکسته شد توسط آقای میردامادی بود که با کلاسور خود این فاجعه را درستکرد و باعث شد آن تظاهرات اوج بیشتری بگیرد ولی خسارت شیشه های آن روز را بدهکار شد.
3- در یکی از روزهایی هم که قرار بود اعتصاب غذا همراه با شکستن ظروف سلف سرویس صورت بگیرد، سر ساعت مقرر همه نفس ها در سینه حبس شده بود و یک نفر شروع کننده لازم داشت و باز این محسن میردامادی بود که با گفتن هیس س س س آن فاجعه را شروع کرد و تعداد زیادی لیوان و بشقاب و میز و صندلی و ... در آن روز شکست و چون ایشان شروع کننده بود، خسارت آن موارد را بدهکار است.
4- در یکی از مناسبت ها قرار بود درب شمالی دانشگاه که همیشه بسته بود شکسته شود و دانشجویان دور از چشم گاردی ها به خیابان بریزند و شعار دهند، این آقای محسن میردامادی بود که طرح درست کردن ماسک های پارچه ای را داد و خانمهای دانشجو آنها را درست کردند و استفاده شد و در نتیجه شناسایی دانشجویان فعال و پیشرو برای گارد مشکل شد و این عمل در واقع اقدام علیه نظام حاکم زمان بود.
5- در ملاقات با پدر بزرگوارم حضرت آیت الله منتظری در زندان اوین در نوروز 1357 ایشان تاکید کردند که به هیچ وجه با مجاهدین خلق ارتباط برقرار نکنید چون دارای انحرافاتی هستند. اینجانب مساله را در یکی از جلسات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه، که البته به طور محرمانه تشکیل می شد مطرح کردم. محسن میردامادی اولین کسی بود که در میان تردید عده ای دیگر قاطعانه از این نظر حمایت کرد و این جمله را گفت که "بالاخره آقای منتظری در زندان با اینها زندگی کرده و بهتر از ما آنان را می شناسد" و با این موضع گیری ارتباط خود را با باند مهدی هاشمی به اثبات رساند.
6- و آخر اینکه محسن میردامادی در رشته ورزشی پینگ پنگ، نفر اول پلی تکنیک بود و با نمایندگان دیگر دانشگاه ها مسابقه می داد و این خود باعث شده بود ورزش که زیر نظر ارگانهای دولتی و در نتیجه زیر نظر حکومت پهلوی و شخص شاهنشاه آریامهر بود رونق بیشتری داشته باشد.
خداوند به همه ما انصاف عنایت فرماید. والسلام.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic