Wednesday, November 18, 2009

رژیم ولایت فقیه فاسدترین رژیم جهان


به گزارش سازمان شفافیت بین الملل که روز گذشته منتشر شد، بین 180 کشور جهان، رژیم جمهوری اسلامی جزو ده کشور فاسد جهان قرار دارد. رهبر رژیم جمهوری اسلامی که خود را نماینده خدا و برگزیده او در روی زمین می داند، گوی سبقت را در نکبت و فساد و تباهی از همگان ربوده و کلاه بوقی بی شرمترینها را به سرگذاشته است.

رژیمی که هر روزه از طریق دستگاه های تبلیغی خود مردم را به راه راست فرا می خواند و موعظه های آنچنانی بر فراز منابر برگزار می کند، خود دست در کیسه مردم دارد و بی شرمانه ادعای مبارزه با فساد سر می دهد. آنانی که ادعای رهبری دین و مذهب دارند و ردای روحانیت به تن کرده اند، از تنها چیزی که بویی نبرده اند انسانیت و روحانیت است.

تبهکاران و اختلاس گران حاکم بر جان و مال مردم در زیر ذره بین سازمان شفافیت بین المللی به قعر جدول رفتند و در رده هشتم در بین فاسدها ایستادند تا جهان بداند که در ایران چه می گذرد و دزدان و مفسدان سیاهکار چگونه زندگی را بر مردم جهنم کرده اند.

سازمان شفافیت بین المللی شاخصهای بررسی خود در فساد حکومتی را "اختلاس، رشوه‌گیری، خرید و فروش پستهای دولتی، رشوه‌پذیری دستگاه قضایی، فساد مالی در میان سیاستمداران و مقامهای دولتی، عدم مقابله کافی یا ناکارایی در پیکار علیه مواد مخدر و اقدامهای نهادها و افراد متنفذ در جلوگیری از اطلاع رسانی و پیگیری موارد فساد" در نظر گرفته است.

با توجه به حجم عظیم فساد مالی در رژیم ولایت فقیه که یک فقره آن در ترکیه ضبط شده است که بالغ بر 18 میلیارد دلار می شود و همچنین معاملاتی همچون واگذاری شرکت مخابرات و یا دیگر شرکتهای دولتی به سپاه پاسداران و حجم عظیم قاچاق کالا از اسکله های بی نام و نشان و ... معلوم نیست چرا رژیم در رتبه 8 کشور از قعر جدول قرار دارد. زیرا با توجه به داده ها و اطلاعات منتشر شده، در هیچ کشوری در جهان چنین حجم وسیعی از اختلاس، دزدی و کلاهبرداری انجام نمی گیرد. همچنین رشوه گیری و تجاوز به عنف پایوران رژیم به زنان و دختران و حتا پسران جوان در زندانها و سر به نیست کردن آنها را نیز باید به این سیاهه افزود.

به هرحال نماینده خدا بر زمین که ادعای رهبری جهان و مدیریت آنرا دارد، مدال فاسدترینها را به گردن آویخته است تا دیگران بدانند که مردم ایران این روزها در خیابانها با چه نوع جانورانی دست و پنجه نرم می کنند و چرا صدای اعتراض خود را بلند کرده و حاضر به قدمی عقب نشینی در برابر تبهکارترین و فاسدترینهای جهان نیستند.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic