Saturday, October 30, 2010

سخنی با همه ایرانیها و مخصوصا سبزها


دوستان عزیز
من از یکایک شما برای نجات جان یک بی گناه کمک می خواهم. سعید ملک پور تنها یک قدم با اعدام فاصله دارد، در حالیکه کاملا بی گناه است و تحت شکنجه و تهدید وادار به اعتراف علیه خودش شده است. انگهایی که به او بسته اند تماما تهمت دروغند. تنها مبنای این اتهامات منزجر کننده اعترافاتیست که تحت بدترین شکنجه ها و تهدیدها گرفته شده است و در سیما نیز پخش شده. چرا فراموش می کنید داستان اعتراف را در زندانهای ایران؟ بیاد بیاورید اعترافات پخش شده از سیما را در موارد دیگر. نمی خواهم اسم ببرم. کم هم نبوده اند

سعید ملک‌پور نه فعال سیاسی بوده است و نه گرداننده سیستماتیک سایت‌های پورنو بلکه او دانش‌آموخته رشته متالورژی صنعتی شریف بوده است که در حین ادامه تحصیل پکیج‌های مدیریت وب را طراحی می‌کرده. این پکیج‌ها در هر جایی قابل بهره‌برداری است. چه در یک سایت پاسخ به سوالات مذهبی و یا در سایت پورنو‌گرافی. تمام این پرونده تنها یک سناریوی سیاسی است. سعید هیچ ارتباطی با اتهامات نسبت داده شده ندارد. مگر با دروغهای هر روزه حکومت آشنا نیستید؟ چه باعث شده که در این مورد به دروغها باور کنید؟

در بی گناهی سعید شک نکنید. سعید از دوستان خوب من است و من ایمان دارم که او یک بی گناه است که تنها با تهمت ناروا پای چوبه دار می برندش و هیچ حمایتی ازو نمی شود

خواهش می کنم فریاد تظلم خواهی این بی گناه شوید. از دوستانتان نیز بخواهید کمک کنند. اگر سبزها بخواهند حتما می شود برای این انسان مظلوم کاری کرد. چرا سبزها باید ساکت باشند

طی یک هفته بیش از 8 هزار نفر عضو کمپین یک میلیون میکروب شده اند!آنوقت پیج حمایت از سعید هنوز 200 عضو ندارد! پتیشنی که برای آزادی سعید ساخته شده اما هنوز 400 نفر هم آن را امضا نکرده اند! لینک این پتیشن در بالاترین داغ نشد در حالیکه چندین خبر راجع به مرگ هشت پای جام جهانی داغ شد. درد این است که کمپین حمایت از زندانیان سیاسی نزدیک به 6000 عضو دارد! چرا نام خود را خانواده زندانیان می نامند اگر حاضر به برداشتن کوچکترین قدمی برای نجات جان یکی از همین زندانیان نیستند؟ همه اینها را که کنار هم بگذاریم چه نتیجه ای باید راجع به سبزها بگیریم. من روی سخنم با سبزهاست چون در یکسال گذشته نشان داده اند که وقتی متحد باشند به راحتی می توانند سر تیتر خبرها را بسازند. اما اگر اینها نسبت به ظلم آشکار حکومت و اعدام یک بی گناه به اتهامات و انگهای دروغ بی تفاوتند، چه می توان گفت؟ درست است که شیوا فعال حقوق بشر است و سعید یک شهروند غیر سیاسی اما سکوت در برابر ظلم آشکار و قربانی شدن یک بی گناه را چطور توجیه می کنید؟

درست است که سعید قبل از انتخابات دستگیر شده, اما این دلیل نمی شود که سبزها نسبت به حکم اعدام او بی تفاوت باشند. او نیز مانند سایر زندانیان سیاسی رژیم بازیچه بازیهای کثیف سپاه و پروژه گرداب شده است. تنها شانس ممکن برای زنده ماندن این بی گناه رسانه ای شدن و حمایت بسیار گسترده است .
لطفا پیج فیسبوک حمایت از سعید ملکپور را به دوستانتان بفرستید و در مورد بی گناهی او اطلاع رسانی کنید.

http://www.facebook.com/pages/Free-Saeed-Malekpour/161905933838301

در این پیج تاریخچه ای از اتفاقات افتاده وجود دارد. لطفا در پتیشن زیر شرکت کنید و به هر نحوی که می توانید آن را پخش کنید.

http://www.gopetition.com/petition/40162.html

در لینک زیر نامه ای هست که با فرستادن آن به افرادی که ممکن است بتوانند تاثیر گذار باشند می توان کاری کرد. لیستی از افراد پیشنهادی نیز موجود است.

http://peoplewithoutnation.wordpress.com/letter/

آی آدمها! آی ایرانیها ! آی سبزها! نگذارید یک هموطن بی گناه دیگر را اعدام کنند



لطفا اطلاع رسانی کنید و از دوستانتان برای پخش اخبار کمک بخواهید. امیدوارم مثل پیش سبزها نشان دهند که حامی حق هستند

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic