Tuesday, January 5, 2010

پاسدار مزدور نقدی: نمی گذاريم خون شهدای بسيج در فتنه اخير پايمال شود


پاسدار ضد ایرانی نقدی ادعا کرد: كساني كه با اين انقلاب و ولايت فقيه مخالفت مي كنند و براي زمين گير كردن نظام تلاش بيهوده مي كنند يا فساد اخلاقي دارند يا فساد مالي و يا آلوده به موادمخدر هستند و بسيار بسيار به ندرت پيدا مي شود كسي كه چنين مخالفت هايي را داشته باشد و در زندگي شخصي اش سالم باشد كه همانطور كه گفتم، اين بسيار نادر است!.

پاسدار محمدرضا نقدی که با کیهان (تریبون خامنه ای)می کرد گفت: " انقلاب فرهنگي" براي ايجاد تحول در علوم انسانی بود منتها از آنجا كه تحول ياد شده جدي نبود و سطحي بود و ناپايدار با شكست روبه رو شد به طوري كه هنوز مشكلات مربوط به وابستگي علوم انساني مان به غرب براي ما همچنان مشكل ساز است.

وی گفت: آيا اين درست است كه در دانشگاههايي كه ديپلمات هاي ما از آنجا بيرون مي آيند آموزش علوم انساني از نوع ليبراليستي و جدايي دين از سياست داده شود؟! به عقيده من كساني كه در دانشگاهها چنين درس هايي را مي خوانند نظريه هاي ديگران را مي پذيرند و كم كم از ايده، ريشه و عصر خودشان دور و دورتر مي شوند و تبديل مي شوند به يك سري آدم هايي كه معارضه مي كنند با راه و انديشه هاي امام و رهبر.

نقدی در پاسخ به این سوال کیهان که " به نظر مي رسد يكي از كارهايي كه بسيج بايد جدي تر از گذشته به آن همت گمارد تربيت دانش آموزان مقيد و متعهد براي ورود به دانشگاه هاست " گفت: بله، اين موضوع از قبل وجود داشته و امروز نيز فعال است منتها من هم مي پذيرم كه قدري كارايي خودش را از دست داده و بايد تقويتش كرد كه البته اين كار را خواهيم كرد.

وی درباره وقایع اخیر گفت: جريان اخير يك جريان انتخاباتي نبود بلكه يك جريان ضد انقلاب بود با هدف براندازي نظام. پس كسي كه علاقه اي به چنين جريان هاي براندازي داشته باشد و بخواهد سليقه سياسي خود را با آن جريان گره بزند، يقينا نمي تواند بسيجي باشد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: " كساني كه با اين انقلاب و ولايت فقيه مخالفت مي كنند و براي زمين گير كردن نظام تلاش بيهوده مي كنند يا فساد اخلاقي دارند يا فساد مالي و يا آلوده به موادمخدر هستند و بسيار بسيار به ندرت پيدا مي شود كسي كه چنين مخالفت هايي را داشته باشد و در زندگي شخصي اش سالم باشد كه همانطور كه گفتم، اين بسيار نادر است."
وی تاکید کرد: "اين را به عنوان جمع بندي بيش از هفت سال كار در نيروي انتظامي مي گويم و به پاي حرفم هم مي ايستم."

پاسدار نقدی در پاسخ به این سوال کیهان که "متهمين اصلي شهادت بسيجيان و جنايت هايي كه در اين مدت رخ داده كساني هستند كه آن نامه ساختارشكنانه را به خامنه ای نوشتند و با صدور بيانيه هاي تحريك آميز و حضور درخيابان ها اغتشاشات را مديريت كردند .اين افراد نيز در كنار متهمين ديگر در دادگاه حاضر و بايد پاسخگو باشند .

وی در پاسخ به این سوال که "چرا بسيج براي شهداي خود به رسم خونخواهي هم كه شده از اين افراد هيچگونه شكايتي تسليم قوه قضائيه نكرده است؟" گفت: از روزي كه حكم فرماندهي را دريافت كرده ام مشغول سازماندهي بودم و موضوع شکایت از را هم در دستور كار دارم. مطمئن باشيد اين موارد را دنبال و شكايتمان را تسليم قوه قضائيه خواهيم كرد و نخواهيم گذاشت حق بسيجيان و مردم پايمال شود.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic