Saturday, January 9, 2010

احمدی نژاد کشورهای غربی را تهدید کرد


واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): احمدی نژاد امروز در مراسم بهره برداری از کارخانه آلومینیوم کشور در هرمزگان خطاب به دشمنان گفت : ما گفتیم اهل تعامل به جای دعوا هستیم و همکاری می کنیم، ما از دعوا استقبال نمی کنیم اما شما به طور دائم زیاده خواهی و پررویی می کنید.

احمدی نژاد گفت : دشمنان ملت ايران خيال نکنند که مي توانند مانعي در برابر حرکت ملت ايران ايجاد کنند. اگر هنوز اين طور خيال مي کنند، صحنه هايي اتفاق خواهد افتاد که مي فهمند خيالشان رويايي بيش نبوده است.

رييس جمهور اظهار داشت: در هرجاي دنيا که مانعي در برابر ما ايجاد کنند، مقابل آنها خواهيم ايستاد و مقابله خواهيم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه می خواهم آب پاکی را روی دست آنها بریزم، افزود: دیگر آن دوره تمام شد؛ بدانید ملت ایران دست شما را خوانده است.

وی تصریح کرد: آنها چند قطعنامه صادر و مردم ما را تحریم کردند فکر می کردند می توانند ملت ما را با دو قطعنامه به زانو درآورند.

رئیس جمهور خطاب به استکبار جهانی گفت: اشتباه می کنید ما وارد مرحله جدیدی شده ایم البته فکر می کردیم با چند بار تکرار، عقل و فهمی در آن طرف وجود دارد؛ این قدر پررویی هست و ظاهراً عقل و فهم در آنجا نایاب است.

آقای احمدی نژاد تصریح کرد: آنها می خواهند با پررویی و قلدری مسائل جهان را جلو ببرند ما می گوییم دوران قلدری دیگر تمام شده است.

رئیس جمهور افزود: شما هم اکنون هشتتان گرو نُه تان است و نمی توانید خود را اداره کنید و قادر نیستید در معادلات جهانی تأثیری بگذارید.

آقای احمدی نژاد اضافه کرد: اما ملت ایران قادر است، ملت ایران علاوه بر اینکه ایران را با قوت خواهد ساخت قادر است بر اساس عدالت در معادلات جهانی دخالت کند.

وی گفت: اجازه نمی دهیم دوباره نسل جدیدی را بر همان پایه های ظالمانه تأسیس کنید.

آقای احمدی نژاد افزود: این نسل که تمام شد و کارش به پایان رسید و همه آنها هم بسیج شوند قادر نیستند وضع موجود را حفظ کنند.

رئیس جمهور اضافه کرد: اگر کوتاه بیاییم یک نسل ظالمانه جدیدی را مجدداً روی کار خواهند آورد که دوباره صد سال پدر ملت ها را درآورد و مدعی عدالت و حقوق بشر و نظم جهانی شود.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic