Friday, December 18, 2009

ولی فقیه درمانده رژیم دست به دامن مرده خمینی شد


رژیم جمهوری اسلامی امروز (آدینه) را برای نمایش قدرت و به میدان آوردن نیروهای طرفدار خود برگزیده است. رژیم که طی این مدت و در مقاطع مختلف سعی کرده تا تظاهرات پرشماری را برگزار کند اما موفق به انجام آن نشده است، با دستاویز قرار دادن عکس پاره شده خمینی و جنجال پیرامون آن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد.

به ته دیگ خوردن کفگیر علی خامنه ای، ولی فقیه رژیم و شعارهای پی در پی مردم علیه او، سناریو سازان باندهای امنیتی را به فکر استفاده از ولی فقیه سابق رژیم انداخته است. آنها فکر می کنند با به میدان آوردن مرده خمینی و بر سر چوب کردن آن خواهند توانست حتا به طور موقت بر بحران کنونی فایق آیند تا از فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را برده و به سرکوب جنبش مردم بپردازند. به همین دلیل سپاه پاسداران با انتشار بیانیه یی می گوید: "فتنه عظیم اخیر که در امتداد جریان تاریخی فتنه آفرینی دشمنان اسلام و انقلاب در چارچوب سناریوی بیگانگان و طراحی سران فتنه‌گر توسط عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر کلید خورد نیز با روشنگریهای هوشمندانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بیداری آحاد ملت به ویژه دانشجویان فهیم و انقلابی به سرنوشت محتوم خود نزدیک شده است."

اینگونه باند امنیتی – نظامی فکر می کند که می تواند با این صحنه سازی بر سرنوشت جنبش نقطه پایان بگذارد. اما در ادامه، بیانیه باز به خط و نشان کشیدن روی آورده و سعی دارد تا با تهدید، فعالان جنبش را ترسانده و از "خشم مقدس" بر حذر دارد. پاسداران می نویسند: "بی تردید خروش عظیم ملت ولایتمدار و عاشورایی ایران در روز جمعه و در طلیعه ماه محرم طومار فتنه را در هم پیچیده و با نشان دادن نقش بی بدیل رهبری در انقلاب و حفاظت از کیان نظام و جلوگیری از تحقق آرزوهای باطل و شیطانی دشمنان به آنانی که هنوز اسرار بر تداوم عقده‌گشایی و خصومت با خط راستین امام و ولایت فقیه دارند هشدار خواهد داد از فرصت هدیه شده توسط مقام‌معظم‌رهبری‌ استفاده کنند در غیراینصورت در انتظار آتش قهر الهی و خشم مقدس و انقلابی مردم آزاده ایران باشند."

جملات بالا به خوبی بیانگر نگرانی و ترس نویسندگان آن است که به فرصت هدیه شده رهبر مفلوکی که در بحرانی فراگیر غرق شده و قادر نیست کوچکترین تاثیری بر روند جنبش بگذارد، تکیه داده اند. شعار "مرگ بر ولایت فقیه" و "مرگ بر خامنه ای" آنچنان نویسندگان را آشفته کرده است که مجبور به ساختن لغت جعلی "ملت ولایتمدار" شده اند، دلیل اینکه چرا "امت" تبدیل به "ملت" گردیده، نکته کلیدی این جعل بزرگ است. و مشخص است که هشدارهای آنها نیز نه از موضع قدرت بلکه، از سر درماندگی است زیرا شهامت و تداوم جنبش و اصرار بر خواسته های خود است که همچون میخی در چشم گماشتگان استبداد عمل می کند.

روز جمعه مشخص خواهد شد که چه تعداد از "ملت ولایتمدار و عاشورایی" را سپاه و همه دم و دستگاه ولایت خامنه ای قادر است به زیر مرده بر چوب کرده خمینی گرد آورده به میدان آورد تا برای جنبش مردم خط و نشان بکشد.

زنان و مردان آزادیخواه، جوانان و رزمندگان عرصه آزادی و دموکراسی، اوج افلاس رژیم ولایت فقیه را در روز جمعه به تماشا خواهند نشست.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic