Monday, December 14, 2009

آیا خامنه ای ایران را به جهنم می برد ؟


حدود 20 سال است خامنه ای همچون بندباز ماهری بر ریسمان پوسیده استبداد مطلقه اسلامی اش بر فراز کاخ موریانه خورده اوهام 1400 ساله ، زیر آسمان ماتم گرفته میهن ما در تلاش نابودی ایران است .
خامنه ای که با کودتای خائنانه 22 خرداد و در حمایت سرداران مسلح ، اما فاسد سرمایه دارش،کوشید به یک باره تمام دوستان دیرین را زندانی، انتخابات خود ساخته اش را مردود و عروسکی حقیر و فرومایه را برمردمی آزاداه و ستم کشیده برگمارد ،ناگهان فهمید در میان غبار دود ،چه قمار خطرناکی را باخته است!
خامنه ای که با هزاران ترفند رذیلانه ، در 5 سال اخیر یک دولت صد در صد فاشیستی بی رحم و خون ریز را بر مردم ایران آوار کرده است ، در سخنان 2 روز پیش خود ده ها بار کلمه قانون و قانونی را به کار برد تا باز با دروغ های آشکار،مردم ایران را بفریبد و آب رفته را به جوی باز آورد اما همان شب دانشجویان سلحشور ایرانی جواب اش را کف دستش گذاشتند و طنین فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند .
خامنه ای اما نه به همان قانون اساسی پایبند است و نه از بازی جمهوریت بوئی برده است . او به معنای واقعی کلمه از مردم و حکومت مردمی بیزار است و مانند تمام مستبدین سلف خود نه برای رأی و نظر مردم ارج و ارزشی قائل است و نه به صدها نامه سرگشاده و نصیحت ناصحان گوش سپرده است .
در این 20 سال سیاه فرمانفرمائی ننگین اش با اتکأ به یک جریان طالبانی-مافیانی خود ساخته اش ، تا توانست دست دزدان را برخزانه ملی تسهیل کرد ، آزادی خواهان را زندانی یا دربدر کشورها کرد و از اعدام جوانان و زنان و حتا نوجوانان دریغ نکرد . او یک رژیم استالینی بر کشور ما حاکم کرده است .
خامنه ای که اکنون برای پاره شده تصویر خمینی این گونه اشک تمساح می ریزد و مثلن برای وصایای او این گونه سینه خود را به تنور می چسپاند ، خود تمام ته مانده آبروی خمینی را هم بر باد داد . خامنه ای جمهوریت نیم بند خمینی را زیر پا نهاد و با رأی سازی و مهندسی انتخابات در انتخاب نمایندگان مجلس و شورای نگهبان و خبرگان و ریاست جمهوری به چنان حجم عظیمی از تقلبات و صندوق سازی دست زد که صدای فریاد یاران دیرین خود همچون رفسنجانی و کروبی و دیگران را بارها به آسمان رسانید !
خامنه ای نشان داد که حرمت هیچ حریمی را نگهبان نیست . افراد نوکر صفت ،حقیر و بی مایه فکری و روانی رادرمصادر بالای حکومتی نشاند تا همچون فرعون بر دست های خونین اش بوسه دهند . دزدان بیت المال را به جای عقوبت ، برصدر نشاند و بزرگان را خوار و بی مقدار در سیاه چال ها به صلابه کشید .
آنان که سرگذشت سراسر جنایت بار سردار نقدی عراقی را می دانند ، و می دانند چه کسی حامی این جنایت کار و صد ها همچون او بر پست های کلیدی کشور است ، به خامنه ای اشاره می کنند !
برای حکومت خامنه ای یک سانتی متر روسری اجباری یک زن، بسیار با اهمیت تر از نابودی جنگل های ایران بدست سپاه پاسداران است . برای خامنه ای برباد رفتن میلیارد ها دلار در قمار بمب اتمی اش و واریز کردن ثروت نسل های آینده و حاتم بخشی آن به نیکاراگوئه ، حماس ، یمن ، سودان و حتا ممالک میکروسکوبی آقربقائی بسیار مهم تر ازسرنوشت صدها هزار کودک بی پناه آواره و کارتن خواب ایرانی است ! آقای خامنه ای ایران را همچون تیول پشت قباله خانوادگی خود و فرزندانش می داند !
شرایط وخیم اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی کشور اینک و تحت این مدیرت سراپا فاسد زعیم مستبد در خطر است . چرا که تجربه های تاریخی و بطور خاص آلمان هیتلری نشان می دهد که حکومت های مستبد فاشیستی که حاضر به واگذاری قدرت به نمایندگان وافعی مردم نیستند، هرلحظه ممکن است که کشور را درگیر یک بحران جهانی و حتا یک جنگ بزرگ خانمان سوز کنند . چرا که رفتار و گفتارش نشان می دهد حاضر است در حال خودکشی ،ایران و 70 ملیون را همزمان به دره نابودی سوق دهد.
لذا بر عهده تک تک ملت ایران است تا با همدلی و مشارکت فعال تر ، راننده خرفت روانی و مست قدرت را متوقف و ایران مان را نجات دهیم پیش از آنکه زمانی برای نجات مانده باشد .

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic