Sunday, December 20, 2009

در پی درگذشت آیت الله منتظری، اساتید دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی کلاسها را تعطیل کردند


اساتید دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی ضمن صدور اطلاعیه ای ضایعه درگذشت آیت الله العظمی منتظری را به علاقهمندان به كرامت و آزادگی انسان تسلیت گفتند.


به گزارش خبرنامه امیرکبیر این استادان در بیانیه خود همچنین کلاسهای امروز عصر دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی را تعطیل اعلام کردند.


در این اطلاعیه آمده است:

السلام علیك یا اباعبدالله و انالله و انا علیه راجعون


در آستانه عاشورای حسینی، حضرت آیتاللهالعظمی حسین منتظری، یكی از مراجع شیعیان،بزرگمرد ایرانزمین با نام نیك و خاطری پرافتخار به حكم عالی شریفه ”كل نفس ذائقة موت” جان به جان آفرین تسلیم سپرد و علاقهمندان به كرامت و آزادگی انسان را با اندوه فراوان مواجه ساخت.


جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی ضمن عرض تسلیت به علاقهمندان و شیفتگان مرام حسینی كه همان آزادی و آزادگی است، برای گراميداشت این عالم فرهیخته و خوشنام، در عین حضور در دانشكده، كلاسهای بعد از ظهر روز یكشنبه را تعطیل اعلام می دارند.


یكی از فعالان دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی نیز در همین زمینه گفت: «كلاسهای دانشكده حقوق بهكلی تعطیل شده و انجمن اسلامی دانشجویان این دانشكده نیز تصاویر آیتللله منتظری را در دانشگاه نصب كردهاند.»


وی افزود: «تعدادی از دانشجویان و اساتید هماكنون آماده اعزام برای حضور در مراسم تشییع پیكر آیتالله منتظری هستند و برنامههایی نیز در نظر گرفته شده كه در روزهای بعد برگزار خواهد شد

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic