Thursday, December 10, 2009

زمینه چینی باند خامنه ای برای برخورد با رفسنجانی


سایت حکومتی جهان نیوز: وزیر اطلاعات طی سخنانی در قم با اشاره به فتنه پس از انتخابات و موضع‌گيري خواص جامعه اظهار داشت: متأسفانه هاشمي رفسنجاني در سفر اخيرش به مشهد صحبت‌هاي خود در خطبه‌هاي نماز جمعه را تأييد كرده و سخناني در راستاي بيانيه‌هاي سران فتنه مي‌گويد. هاشمی راجع به تحلیل قضایای انتخابات و جایگاه ولایت فقیه تعابیر نامناسبی را به کار برد از جمله این که گفت : ولی فقیه تا زمانی است که مردم بخواهند.

حجت‌الاسلام مصلحي افزود: ايشان مشروعيت ولايت فقيه را در گرو مقبوليت مردمي مي‌داند و اعتقاد دارد كه هرگاه مردم پذيراي ولي‌فقيه نبودند وي بايد از اين سمت كناره‌گيري كند؛ اين سخن وزير اطلاعات با شعار «مرگ بر ضد ولايت فقيه» و «مرگ بر منافق» طلاب و روحانيون همراه بود.

وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: هاشمي همچنين برخي گروه‌ها و اقشار مردمي همچون زنان را نيز به حضور در خيابان‌ها دعوت كرد تا به نوعي قدرت برخورد نيروهاي انتظامي را از آنان بگيرد.

مصلحي با بيان اينكه در فضاي وهم‌آلود فتنه در جامعه برخي خواص نه تنها مردود شده بلكه سقوط مي‌كنند، گفت: متأسفانه برخي خواص جامعه كه ما آنها را سرباز ولايت مي‌دانستيم امروز در دام دشمنان سقوط كرده‌اند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان كرد: در دفتر يكي از اين آقازاده‌ها كه از همراهان يكي از سران فتنه است جزوه‌اي پيدا كرديم كه در آن به صراحت طرح براندازي نظام دنبال مي‌شد و بيانيه‌هايي كه امروز از سوي آنها صادر مي‌شود دقيقا بر اساس همين جزوه است.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic