Monday, December 7, 2009

16 آذر؛ دختران رهبری تظاهرات تهران را به عهده دارند


بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،دانشجویان مرکز آموزش سوره از این مرکز آموزشی خارج شدند و در خیابان آزادی درمقابل وزارت کار شروع به راه پیمائی کردند.
دانشجویان مرکز آموزش سوره از این مرکز خارج شدند و در خیابان آزادی شروع به راه پیمائی نمودند آنها از مقابل وزارت کار به سوی میدان انقلاب در حال حرکت هستند و مردم به آنها می پیوندند. دانشجویان و مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور /مرگ بر خامنه ای در حال حرکت هستند .
همچنین در تقاطع ابوریحان هزاران نفر از جوانان در حال تظاهرات هستند و دختران جوان رهبری این تظاهرات و جنگ و گریزها را به عهده دارند. مردم و جوانان با شعارهای مرگ بر خامنه ای و خامنه ای قاتله ولایتش باطله سر میدهند.و جنگ و گریز گسترده ای بین مردم و جوانان از یک طرف و نیروهای سرکوبگر ادامه دارد. جوانان یکی از بسیجیان که با موتور بسوی آنها حمله ور شده بود دستگیر کردند و بشدت گوشمالی دادند و موتور این فرد را به آتش کشیدند.
همبستگی مردم بی نظیر است دربهای منازل بر تظاهر کنند باز است. مردم با پناه دادن به تضاهر کندگان و دادن آب و سایر مایحتاج آنها از تضاهر کنندگان حمایت می کنند
16 آذر 1388 برابر با 06 دسامبر 2009

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic