Thursday, November 19, 2009

توبیخ نماینده صداوسیما به دلیل انتشار گزارشی درباره شام اشرافی رئیس دولت کودتا در مشهد


انتشار خبر شام اعیانی دولت در مشهد توسط چند رسانه اصولگرا باعث تیرگی روابط دولت و برخی از این رسانه‌ها شده است.


به گزارش جوان فردا به نقل از سایت الف، در هفته‌های اخیر، روابط دولت با رسانه‌هایی كه اقدام به انتشار اخبار انتقادی از دولت می‌كنند تیره شده و این منابع به پوشش خبری مراسم مختلف دولتی دعوت نمی‌شوند. در جدیدترین این موارد،‌ پخش گزارشی از دستور رییس جمهور درباره شام اشرافی سفر اخیر هیات دولت به مشهد، توبیخ شدید نماینده سازمان صدا و سیما توسط دولت را درپی داشت.

بنابراین گزارش، پخش خبر دستور دكتر محمود احمدی‌نژاد برای دریافت مابه‌التفاوت شام اعیانی كارگروه تخصصی استانی در سفر اخیر هیات دولت به مشهد كه با تكذیب امور رسانه‌های ریاست جمهوری مبنی بر دست داشتن رحیمی در این ماجرا مواجه شد، سبب شد تا رییس دفتر رییس جمهور در جلسه دولت با برخی رسانه‌ها كه نماینده سازمان صدا و سیما نیز در آن شركت دارد،‌ به شدت و به طرز بدی از پخش این گزارش انتقاد كند.

در موردی دیگر، خبرگزاری فارس كه به شدت از دولت حمایت می‌كرد و نقش عمده‌ای در ایجاد جریان خبری به نفع محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری داشت، به واسطه چندین انتقاد ملایم هفته‌های اخیر مورد خشم رییس دفتر رییس جمهور قرار گرفته و در بایكوت خبری دولت قرار گرفته اند.

از سوی دیگر، اقدام خبرگزاری فارس در افشاگری علیه رییس سازمان میراث فرهنگی در كنترل جریان خبری به نفع این سازمان، واكنش شدید منابع نزدیك به رییس دفتر رییس جمهور را در پی داشته و این منابع با انتشار جوابیه‌های توهین آمیز و سبك، به پاسخ‌گویی به رسانه‌های منتشر كننده این گزارش‌ها پرداخته‌اند.

No comments:

Post a Comment

درخواست صدور حکم بازداشت بین المللی برای خامنه ای

Image and video hosting by TinyPic